Hakapirtti

Yhdistyksemme edullisesti vuokrattavissa oleva Hakapirtti-mökki sijaitsee Hämeenlinnassa puhdasvetisen Aulangonjärven rannalla kauniin puistometsän kupeessa lähellä Aulangon retkeilymajaa. Mökki on vuokrattavissa kesäkuun alusta lokakuun loppuun. Mökkiä vuokrataan ensisijaisesti jäsenille, mutta myös ulkopuolisilla on mahdollisuus vuokrata vapaaksi jääneitä ajanjaksoja.

Varaukset

Kesän ennakkovarauksia voi tehdä 10.5.2024 saakka. Vuokrakausi on 24.5. – 31.10.2024.

Mikäli samoille päiville on useita halukkaita, suoritetaan arvonta halukkaiden kesken. Etusijalla arvonnassa ovat Jyty Hämeenlinna ry:n jäsenet. Samalla henkilöllä voi kerrallaan olla ”sisällä” kaksi varausta. Arvonta suoritetaan viikolla 20, jonka jälkeen voi tiedustella vapaaksi jääneitä ajanjaksoja.
Jyty Hämeenlinna ry:n jäsenien vuorokausivuokra ma-to 30€/vrk., ja pe-su 50€/vrk.
Muiden kuin Jyty Hämeenlinna ry:n jäsenien vuorokausivuokra on 100 € .
Mökkivuorokausi alkaa klo 14.00 ja päättyy seuraavana päivänä klo 12.00.
Vuokrahintaan sisältyy paljun käytön.

Mikäli peruutus tulee 14 vrk ennen varausta. Laskutetaan 50% vuokrasta.
Mikäli peruutus tulee 7 vrk ennen varausta. Laskutetaan 100% vuokrasta.
Maksu tulee olla suoritettuna ennen mökille saapumista.

Mökin vuokraaminen ja tiedustelut: Elisa Nojonen (elisa.nojonen@eduhat.fi / 040 537 2006).

Vuokraajan tulee huolehtia, että mökki ja sen ympäristö on siivottu samaan kuntoon kuin oli tullessa. Mikäli siivous laiminlyödään, Jyty Hämeenlinna ry:llä on oikeus tilata erillinen siivous. Siivouksen kulut (150 €) laskutetaan vuokraajalta

Mökillä on pieni keittiö, iso tupa, pukeutumistila, puulämmitteinen sauna ja palju, grillipaikka, oma ranta ja laituri. Juomavettä mökillä ei ole saatavilla, saunaan tulee pesuvesi hanasta ja käytettävissä on yksi ulkokäymälä. Keittiössä on jääkaappi, liesi, mikro, veden- ja kahvinkeitin sekä hyvä astiavarustus. Makuupaikkoina toimivat kaksi levitettävää vuodesohvaa ja täytettävä ilmasänky. Petivaatteet tuodaan itse. Lisätietoja löytyy Hakapirtin Facebook sivulta.